Back on track!

Nu ar vi i Ao Nang (igen) sen i mandags morse. Bussresan gick super forutom att jag nasta i somnen strop thaiaren som lag och snarka bakom mig.
Tankte summera lite kort vad vi gjort:

Forsta kvallen gick vi (Mikaela) ut hart och det blev bade en och tva buckets pa hippie bar. Vi dansade ensamma pa ett dansgolv och sjong hogljudt till Job 2 Do.
Vi tog en tuk tuk till hotellet men fick snart tvarnita for jag hade for omvaxlingsskull glomt min kamera. Den lag och vantade pa mig nar jag kom tillbaks. Vi kom hem till hotellet, jag somnade, mikaela spydde. Vi vaknade pigga (i alla fall jag hihi) och glada och gick raskt till stranden.

Dagen efter var vi sparsamma med bade ol och buckets och tog en bat till PODA! Antligen! Mitt paradis. Lika underbart som jag minns det. Nar vi akte dit sa tornade nagra morka elaka moln upp sig bakom berget. I baten sa slangde jag alla forbannelser jag kan (ungefar ca 0st) och hotade dom att forsvinna. Det hjalpte for halvvags over berget blev dom radda och vande.Vi badade och solade och gick en svang till vanster, badade lite till och gick at andra hallet, badade igen, jag snubblade stillastaende over ett rep tillhorande en bat och skrapade upp bade kna och fot pa den elaka sanden.
Vi tog en massage nar vi kom tillbaks.
Dagen efter blev det phra nang, lite lugnare. Inga repolyckor.
Massage igen.
Rumbyte och lugn dag pa Ao Nang beach. Eller lugn och lugn, panikattack brot ut nar en ond manet oppnade sin stora kaft och forsokte sluka Mikaela. Jag kom till undsattning och skramde bort den.
Idag blev det Poda igen, man kan inte fa nog! Varken rep eller manet attacker utan bara en lugn och skon dag.

Imorgon drar vi till pippi nagra natter for att sedan komma tillbaks hit. Vi bor pa ett jattebra hotell som heter Baanlay Bungalows och ar relativt billigt for det  billigaste rummen. Nu ska vi hem o packa sen snarka.

Smell you later!



Arhundradets varmaste natt!



Jag vet inte, men jag gillar Poda.



Strike a pose!



Jag och Poda.



Jag saknar dig Oystein!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0