En vacker dag...

... ska jag antingen uppfinna ett medel som utrotar alla myggor på hela jorden, eller forska fram ett vaksin som man sprutar in i blodet som gör att blodet luktar så skitilla i en myggnäsa att dom inte vill komma i närheten av dig för resten av livet. En spruta räcker.

Det kliar vansinnigt mycket på mina miljoner bett på benen. Varför siktar dom på benen och fötterna?

Idag har jag tränat, as usual. Ni kan hädanefter kalla mig Hulk Cathrin. Sen har jag legat och brynt fläsket o solen hela dagen. Mitt andra namn är Brownie.

Jag har dessutom dammsugit, det var ju en match i sig. Svetten tog aldrig slut när jag väl hade satt igång. Och jag dessutom konkade upp sugaren på övervåningen också hjälpte inte dirket till. Men när det är avklarat är det bara torkningen av golven som är kvar och det gör jag imorgon.

Det blir inge mer ikväll. Hade haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0