Häcken full!

Idag har det vart fullt upp! Väckarklockan(den som alltid ringer innuti mig) ringde vid 09.30, solen sen och jag med den. Bara att gå ner och käka frukost, välja bikini och ta moppen ner till stranden.

För er som läst på Face så är jag den nya Sir när jag fick frågan "How mutch Sir?" när jag skulle tanka moppen. Bara för det fick han 20 bath i dricks!

Det blev i alla fall stranden, en grillad majskolv till lunch av majskvinnan, hem o lämna handduken o gå på toa, moppa iväg till nagelkvinnan, handla lite smått o gott på supermarketen och sen hem och invänta de två musketörerna. Såhär mycket har jag inte gjort på en och samma dag på evigheter. Jag har vart riktigt stressad!

Nu sitter jag i alla fall här med långa fina (opraktiska) naglar, nystädad och nyduschad och bara väntar. Har en tickande huvudvärk som har legat i bakrunden hela dagen men jag vill inte ta mer treo nu för då strejkar väl magen som jag äntligen fått balans på.

Jag har ju inte berättat om vår sista kväll i ao nang, eller sista utekväll rättare sagt. Kommer till det i ett annat inlägg men det är första gången en 50+are försöker ragga upp mig i alla fall!

Nu ska jag koncentrera mig på min Chang och mina Wasabinötter en stund, slappa den sista timmen innan vilan är över.

Haj haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0