Oväder på ingång?

Jag hade ont i huvet halva dagen igår och nästan hela idag. Kan det vara sämre väder på G? Det visar sig om inte annat!

Idag har dagen sett ut följande:
Vaknade i hopp om att huvudvärken var bortsoven. Det var den inte. Tog 2 treo, gick o kissa och la mig igen. Googlade huvudvärk på höger sida och ramlade in på nån koreansk grej. Det std att jag skulle trycka med nageln på höger sida av långfingertoppen tills det släppte. Jag vet inte om det var treon men det hjäpte i alla fall, men släppte helt gjorde det aldrig.

Gick upp lite försiktigt kl 11 och kände mig för. Jo, jag kunde nog gå o träna, ingen bortförklaring idag inte.
Så jag gick till gymmet, hemskt smidig att ha ett gym så nära, varför har jag inte det i Oslo? Körde löpbandet tills benen sa nej då gick jag och åt frukost/lunch eller kalla det vad ni vill.
Efter allt det där var jag välförtjänt att resten av dagen ligga på luftmadrassen i poolen och det gjorde jag. Sen kom huvudvärken tillbaks igen och i ren protest gick jag och la mig, igen. Så nu har jag vart nyvaken en stund och kokat spagetti med burkcarbonara, ingen höjdare, med melon till efterätt!
Funderar starkt på att ta gymmet igen nu när jag är nysoven så jag gör av med lite energi.

Föresten, jag saknar Öystein så himla mkt och skulle göra allt för att han kom ner hit. Jäkla skola. Men jag får trösta mig med att jag får två nya lekkamrater på måndag, pappa och staffan. Då blir det yatzy varenda kväll!

Ha det på badet!

<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Fiiina du!!

2011-02-26 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0