Veckan lider mot sitt slut.

Det är redan fredag, skönt! Men dom kommande veckorna kan gärna få gå sakta så vi riktigt får njuta där nere i paradiset!
Imorse när jag gick på löpbandet så kom jag ihåg när jag var liten o skulle springa miniruset. Det var 1 eller 3 km om jag minns rätt. Det var ju jättebra att peppa barnen till att komma ut och motionera. Men när man kom i mål så fick ju alla en vinst eller vad man ska säga. En medalj, mjölk, supersöt bulle och ett Happy Meal? Här lockar man ut barnen för skoj och motion genom att muta med Happy Meal?

Om man nu vill att barn ska röra på sig mer för att inte bli överviktiga så känns det ju inte som att man ska ge dom McDonalds mat direkt när man har avklarat sin kilometer. Men jag vet inte, jag är ju ingen kost expert direkt och defiitivt ingen barnexpert.

Jag drog ner till stan idag efter träningen för o köpa bussbiljetten ner till Krabi på måndag. Jag hade ju aldrig trott att biljettjäkeln skulle kosta 921bath, men det är väl för att jag är en Very Important Person och åker V.I.P bussen first class som han sa. Jag får ett säte för mig själv i alla fall. 2 åkesjuketabletter på det så somnar jag nog som en stock! Jag åker kl 22.00 på söndagkväll och är framme 07.00 på måndag morgon. Vad jag ska göra mellan 07.00 och 14.00 (det är då jag får checka in på hotellet) är ännu oklart. Det löser sig nog! Annars får jag väl ta mitt pick o pack o lägga mig på stranden som en annan luffare.

Mitt liv är inte så händelserikt när jag är här i Hua hin på egen hand. Kommer nog ha lite mer att skriva om nästa vecka och lite finare bilder att lägga upp!

Hejdå, hemskt mycket hejdå!

Roar mig själv genom att utföra hamsterminen (mammas påhitt)



"dagens outfit" haha, Kissie #2?



Kvällens middag. Nudlar ochh annanasjuice
Gick föresten till restaurangen idag och åt spagetti carbonara och dte ar gudomligt gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe, jag gjorde misstaget att köpa upp hela Tesco på de nudlarna. Trodde hela munnen skulle brinna upp på mig!

2011-02-05 @ 05:28:59
URL: http://juliiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0