3 mars!

Ska börja med att hälsa Mars välkommen välkommen tillbaks, välkommen Mars! Mars är ju en riktigt trevlig månad och ni undrar ju säkert varför? Jo anledning 1) Jag fyller ÅR!!, anledning 2) jag spenderar hela Mars i detta fantastiska land och slipper allt skitväder hemma, och jag vet att ni säger "åh nu är våren på väg" så är den inte alls det.


Jag har ju varit gubbvakt nu i snart 4 dagar och det har väl gått ganska bra. Vi har vart på stranden 2 dagar på rad nu och jag satsar på en tredje också!
Igårkväll hade jag lovat att åka till Kims kitchen och köpa mat för jag visste ju vägen, och det hade jag säkert vetat också om det hade varit ljust ute. Men nu var det mörkt och jag körde fel. Men inte gav jag upp för det heller, med nya gärva tag rullade jag vidare längs järnvägen och vips så var jag framme. Vi blev mätta även igår och jäklar vad billigt det är där! Och gott såklart!

Tänkte lägga upp lite bilder från dom senaste dagarna. Varning till känsliga tittare att vissa bilder är lite sådär halvmysiga, ramlade nämligen på en fisk kyrkogård när jag promenerade på stranden idag!

Pappa handlar solbrillor


Död fisk 1


Död fisk 2 (monster om du frågar mig, var livrädd att den skulle vakna till liv och bita mig i tån



Död fisk 3, tror att det är en död delfin, stackars den och stackars mig som såg den Live. Undrar hur länge den har legat där?



Slinga utväxten, yeeeeeey



Såhär bra blev resultatet...



Nejdå, jag är så nöjd så! Men hallå, se vad långt hår jag har fått!



Vi är glada för vi har sommar när ni har vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0