Grattis till mig! Wohoo!

Idag fyller ju jag år för den som har missat det och min dag har vart precis som en födelsedag ska vara!
Det har vart varmt och sol och strand, pappa sjöng för mig imorse, åt middag på Lasses (köttbullarsåklart) och efterrätt och sen fick jag min present! Bild finns lite längre ner.

Staffan har åkt hem nu så det är bara jag och pappa men det är inte så bara det heller! Igår var vi Pizza company och smällde i oss pizza så vi höll på o spy.
Alla har väl läst och hört om den fruktansvärda jordbävningen utanför Japan igår. Otroligt tragiskt. Dom hade t o m skickat ut tsunami varning på vår lilla strand här och skickat hem folk vid tiden på eftermiddagen. Det är jättebra att dom tar det säkra före det osäkra. Tsunamin 2004 sitter ju inpräntat hos alla.

Inatt åker jag till Bangkok, 03.00 går bussen från stan. Väl i bangkok tar jag taxi ut till flygplatsen och väntar in mamma. Hon har gjort en lång resa ända från Canada med ett litet stopp på inte ens ett dygn på Arlanda. Men jag har No Mercy! Det blir ut på stan direkt! Det kliar i mina shoppingfingrar och pengarna bränner i plånboken.

Ni får önska oss god shoppinglycka så hörs vi när vi är tillbaks i hua hin igen!
Sayonara!




en fejkad strawberry daiquri. ser god ut men skenet bedrar, 90% lime saft typ och resten skit. Surt som in i h......



pappa är glad över att äta pizza, det var jag med



mmm, gott



pappa upptagen med sin favoritsysselsättning



födelsedagslunch! (middagen finns i ett annat inlägg, bilden med dom gigantiskta köttbullarna)



en av dom söta strandhundarna



man blir så när man fyller 23



mitt underbara halsband! eftersom det var en present vet jag inte vad det kosta.. haha vem försöker jag lura? det var ju jag som fick pruta på det! ;)

Kommentarer
Postat av: liz

men guuuud vlket häfftigt halsband! jättefint! Ni ser ut att ha det helt magiskt och härligsre blir det säkert nu när mamma kommer!

Grattis ännu en gång.. eller en tredje gång blir det nu men hallå man fyller ju bara år en endå gång per år så det e lika bra att slå till när man får chansen :-)



Hälsa familjen och ta väl hand om er, håll er borta från stranden!



kram liz+1 :-)

2011-03-12 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0