Nystekt!

Idag blev det stranden och jag badade för första gången i Hua hins hav sen jag kom hit till Thailand. Vattnet var faktiskt riktigt klart och fint men det var såklart en liten fisk, som säkert kände på sig att jag inkräktat på fisk kyrkogården längre bort, som följde efter mig och försökte äta upp migg ben. Det här är helt sant för jag försökte skrämma bort den åtskilliga gånger, fråga bara Mikaela om mina skrämsel attacker, men han fortsatte hänga kvar. Tillslut tyckte jag det blev lite obehagligt så jag upp till tryggheten på land.

Sen vill jag dela ut en stor FET diss till 90% av alla bilförare här nere. Även fast jag vet att ca 100% av dom inte läser min lilla blogg så känner jag ändå att jag måste påpeka detta. NI ÄGER INTE VÄGEN!
Dom liksom siktar in sig på oss moppedister och bokstavligt försöker meja ner oss. I alla fall mig och det här stör mig nåt enormt. Det värsta är att jag på min lilla moppe inte kan skrämma dom för det är ju bara jag som blir skada i slutändan, jag som inte ens har en försäkring.

Det var bara det. Tänkte lägga upp bilder på mina nyinköpte smycken som jag är otroligt nöjd med.

Ca 20 kr/st



Dom var lite dyrare, ca 70kr men jag blev överlycklig när jag hittade dom. Fick ett par exakt likadana i födelsedagspresent förra året fast silverfärgade från Oasis och dom har gått sönder. Nu känns mitt liv fullbordat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0