Sång!

Melodi: Nu är glada julen slut slut slut!
Melodi: Nu är glada julen slut slut slut



Nu är glada mensen slut slut slut
Och tampongen kastas ut ut ut
Men till nästa månad igeeeeeen, kommer hon min gamle vääääään
För det har hon lovat!



P.S Nu har jag fått klarhet i vad mitt mystiska alienmärke på armen är. Jag har nämligen fått RINGORM (REVORM)!
Det är inte farligt och det är ingen orm som bor i min arm, det är bara att det ser ut som en ring och det fjällar. Men nu har jag vart på apoteket o köpt en kräm som jag ska smörja med 3 gånger om dagen och då ska det försvinna om sisådär... 4 VECKOR!
Det här försvinner tydligen inte av sig själv som jag hade hoppats på. Men det kunde ju vart värre, skabb eller rabies eller nåt. Nu är det garanterat sista gången jag har ens tittat på en supersöt katt eller hund eller vad fasen som helt...

Nu är glada mensen slut slut slut
Och tampongen kastas ut ut ut
Men till nästa månad igeeeen, kommer hon min gamle vääääään
För det har hon lovat!

P.S Nu vet jag vad det mystiska märket på min arm är, RINGORM (REVORM).
Det är alltså ingen orm men det kallas så eftersom det ser ut som en ring. Det är ju tur att det försvinner när man börjar behandla det, EFTER 4 VECKOR! Jag får alltså dras med detta i 4 veckor till. Det här var definitift sista gången jag ens tittade på ett superdupersött djur i det här landet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0